Powered By Blogger

Привіт усім!

Доброго дня, мої любі, мої рідні, мої най-, най-, най- студенти!
Цей блог розрахований саме на вас, на тих, хто намагається вчитися і прагне стати фахівцем. Тут ви знайдете матеріали для підготовки до різних фахових предметів (так, теорія твору - це теж фаховий предмет!).
А ще ви можете залишати власні повідомлення та відгуки. Із задоволенням їх почитаю.

З найкращими побажаннями,
Оксана Почапська

середу, 29 жовтня 2008 р.

Питання до іспиту для 11 ж групи

Питання до іспиту
• 1. Твір як феномен соціальної свідомості.
• 2. Соціальні стереотипи щодо змісту і форми твору.
• 3. Твір і епоха.
• 4. Твір як продукт мовної діяльності людини.
• 5. Поняття мовної особистості.
• 6. Мовні особистості автора, персонажа, читача.
• 7. Художньо-мовна свідомість.
• 8. Взаємодія у творі мовної особистості, художнього образу та образу автора.
• 9. Твір і текст.
• 10. Мовна діяльність автора.
• 11. Психологія образного відображення дійсності.
• 12. Поняття про образ. Навколишній світ як система образів.
• 13. Художній образ і мовна особистість.
• 14. Образна тканина твору. Образність і експресивність.
• 15. Експресивність. Емоційність. Емотивність. Емоціогенність.
• 16. Сфери розкриття художнього образу.
• 17. Мовна діяльність читача.
• 18. Професіональне й аматорське читання твору.
• 19. Сприймання й розуміння.
• 20. Твір як утілення задуму автора.
• 21. Сприймання як декодування задуму автора.
• 22. Проникнення у зміст художнього образу на основі спільних для автора і читача соціокультурних моделей.
• 23. Психологічна зумовленість категорії естетичності.
• 24. Психологічні умови якісного сприймання твору.
• 25. Виявлення категорії естетичності у побутовій, художній, науковій і публіцистичній сферах.
• 26. Вибір типу твору залежно від комунікативних параметрів сфери функціонування твору.
• 27. Поняття про жанр.
• 28. Історична, соціальна, комунікативна тощо зумовленість жанрів.
• 29. Стиль як відображення способу мислення.
• 30. Емоційний, формально-логічний, діалектичний та практичний способи мислення.
• 31. Повідомлення як процес і результат віддзеркалення дійсності. Ефективність повідомлення
• 32. Конструктивний принцип елементарного стилю.
• 33. Особливості елементарного стилю. .
• 34. Факт як елемент фактологічної структури.
• 35. Об’єктивні чинники членування змісту твору на факти.
• 36. Суб’єктивні чинники членування змісту твору на факти.
• 37. Логіко-поняттєві й асоціативні зв’язки між фактами.
• 38. Тема як елемент змісту твору. Зв’язок теми з іншими елементами змісту – задумом, ідеєю і концепцією.
• 39. Однорідна тематична структура: субтематичний і макротематичний зв’язки між фразами.
• 40. Неоднорідна тематична структура: асоціативний формальний зв’язок, асоціативний змістовий зв’язок (ситуативний асоціативний і предикативний асоціативний).
• 41. Особливості перцепції твору.
• 42. Тематична перцептивна структура як варіант авторської структури твору.
• 43. Прогнозування тематичної перцептивної структури твору. Роль редактора в забезпеченні однозначності сприймання авторської структури твору читачем.
• 44. Поняття про композицію. Елементи композиції.
• 45. Композиція багатотемного твору. Розгляд композиції в межах кожної теми. Різнотемні композиційні структури як недолік твору.
• 46. Поняття про архітектоніку. Елементи архітектоніки твору.
• 47. Інформаційно-пошукова і темовидільна функції елементів архітектоніки.
• 48. Логіко-поняттєва структура як основа тематичної змістової структури твору.
• 49. Зв’язки логіко-поняттєвої структури: предикативний, логічний ієрархічний, предметно-категоріальний, ситуативний.
• 50. Умови адекватного сприймання логіко-поняттєвої авторської структури твору.
• 51. Емоційна однорідність твору.
• 52. Співвідношення позитивного, негативного і нейтрального навантаження твору. Роль редактора в дозуванні емоціогенної інформації.
• 53. Системність повідомлення у процесі формування змісту твору.
• 54. Логічний складник змісту твору.
• 55. Інформаційний складник змісту твору.
• 56. Комунікативні функції твору: контактна, організуюча, формування поглядів, аферентна, заклична тощо.
• 57. Побудова твору як засіб управління процесом спілкування.
• 58. Поділ творів за їхньою комунікативною структурою (рекламні, популярні, теоретичні та інформаційні твори).
• 59. Діалогічність як закономірність моделювання комунікативного акту твором. Суперечність між твором та інформаційною ситуацією.
• 60. Шпаруватість як особливість моделювання твором комунікативного акту. Роль шпарин в активізації процесу сприймання твору.

1 коментар:

Oksana сказав...

Для тих, зто раптом зацікавиться питаннями до іспиту, повідомляю, що питання частково будуть змінюватися. Про додаткові зміни можна дізнатися після 1.12.2008.