Powered By Blogger

Привіт усім!

Доброго дня, мої любі, мої рідні, мої най-, най-, най- студенти!
Цей блог розрахований саме на вас, на тих, хто намагається вчитися і прагне стати фахівцем. Тут ви знайдете матеріали для підготовки до різних фахових предметів (так, теорія твору - це теж фаховий предмет!).
А ще ви можете залишати власні повідомлення та відгуки. Із задоволенням їх почитаю.

З найкращими побажаннями,
Оксана Почапська

понеділок, 13 жовтня 2008 р.

Практичне заняття № 4 (для студентів 21 ж групи)

Практичне заняття № 5
3.2.1.Тема. Логіко-поняттєва авторська структура
3.2.2. Кількість годин — 2 години.
3.2.3. Мета практичного завдання. Розширити і поглибити знання студентів щодо механізмів творення художнього та публіцистичного творів; з’ясувати особливості різних типів структур художніх та публіцистичних творів.
3.2.4. План
1. Логіко-поняттєва авторська структура твору. Роль редактора в адекватному сприйманні твору читачем.
2. Емоційно-експресивна структура твору. Соціальна зумовленість експресивності твору. Емоційна однорідність твору. Роль редактора в дозуванні емоціогенної інформації.
3. Інформаційна авторська структура (пізнавальна). Співвідношення логічного й інформаційного.
4. Інформаційна перцептивна структура. Інформаційна складова змісту. Достатність, недостатність та надмірність інформації у творі. Способи подання інформації у творах різних жанрів. Синтаксична, прагматична, семантична надмірність у творі.

3.2.5. Попередня підготовка.
Опрацювати літературу:
1. Матеріали до іспиту з «Теорії твору» (412 ауд.)

3.2.6. Аудиторна робота
1. Слухання і обговорення доповідей.
2. Аналіз публіцистичних та художньо-публіцистичних творів. (будь-які твори – попередньо узгодити із викладачем, який читає практичні заняття).
Найкраще для цієї теми підійдуть фейлетони Остапа Вишні

Немає коментарів: