Powered By Blogger

Привіт усім!

Доброго дня, мої любі, мої рідні, мої най-, най-, най- студенти!
Цей блог розрахований саме на вас, на тих, хто намагається вчитися і прагне стати фахівцем. Тут ви знайдете матеріали для підготовки до різних фахових предметів (так, теорія твору - це теж фаховий предмет!).
А ще ви можете залишати власні повідомлення та відгуки. Із задоволенням їх почитаю.

З найкращими побажаннями,
Оксана Почапська

середу, 29 жовтня 2008 р.

Питання до іспиту для 11 ж групи

Питання до іспиту з теорії твору
для 11 ж групи

1. Твір як феномен соціальної свідомості.
2. Соціальні стереотипи щодо змісту і форми твору.
3. Твір і епоха.
4. Твір як продукт мовної діяльності людини.
5. Поняття мовної особистості.
6. Мовні особистості автора, персонажа, читача.
7. Художньо-мовна свідомість.
8. Взаємодія у творі мовної особистості, художнього образу та образу автора.
9. Твір і текст.
10. Мовна діяльність автора.
11. Психологія образного відображення дійсності.
12. Поняття про образ. Навколишній світ як система образів.
13. Художній образ і мовна особистість.
14. Образна тканина твору. Образність і експресивність.
15. Експресивність. Емоційність. Емотивність. Емоціогенність.
16. Сфери розкриття художнього образу.
17. Твір як утілення задуму автора.
18. Психологічна зумовленість категорії естетичності.
19. Виявлення категорії естетичності у побутовій, художній, науковій і публіцистичній сферах.
20. Вибір типу твору залежно від комунікативних параметрів сфери функціонування твору.
21. Поняття про жанр.
22. Історична, соціальна, комунікативна тощо зумовленість жанрів.
23. Стиль як відображення способу мислення.
24. Емоційний, формально-логічний, діалектичний та практичний способи мислення.
25. Повідомлення як процес і результат віддзеркалення дійсності.
26. Ефективність і дієвість повідомлення
27. Конструктивний принцип елементарного стилю.
28. Особливості елементарного стилю.
29. Факт як елемент фактологічної структури.
30. Об’єктивні чинники членування змісту твору на факти.
31. Суб’єктивні чинники членування змісту твору на факти.
32. Логіко-поняттєві й асоціативні зв’язки між фактами.
33. Тема як елемент змісту твору. Зв’язок теми з іншими елементами змісту – задумом, ідеєю і концепцією.
34. Однорідна тематична структура: субтематичний і макротематичний зв’язки між фразами.
35. Неоднорідна тематична структура: асоціативний формальний зв’язок, асоціативний змістовий зв’язок (ситуативний асоціативний і предикативний асоціативний).
36. Поняття про композицію. Елементи композиції.
37. Композиція багатотемного твору. Розгляд композиції в межах кожної теми.
38. Різнотемні композиційні структури як недолік твору.
39. Поняття про архітектоніку. Елементи архітектоніки твору.
40. Інформаційно-пошукова і темовидільна функції елементів архітектоніки.
41. Логіко-поняттєва структура як основа тематичної змістової структури твору.
42. Зв’язки логіко-поняттєвої структури: предикативний, логічний ієрархічний, предметно-категоріальний, ситуативний.
43. Емоційна однорідність твору.
44. Співвідношення позитивного, негативного і нейтрального навантаження твору.
45. Системність повідомлення у процесі формування змісту твору.
46. Логічний складник змісту твору.
47. Інформаційний складник змісту твору.
48. Комунікативні функції твору: контактна, організуюча, формування поглядів, аферентна, заклична тощо.
49. Побудова твору як засіб управління процесом спілкування.
50. Поділ творів за їхньою комунікативною структурою (рекламні, популярні, теоретичні та інформаційні твори).
51. Діалогічність як закономірність моделювання комунікативного акту твором.
52. Суперечність між твором та інформаційною ситуацією.
53. Шпаруватість як особливість моделювання твором комунікативного акту.
54. Роль шпарин в активізації процесу сприймання твору.
55. Антропоцентрична парадигма. Та її роль у структурі твору.
56. Структура мовленнєвого акту.
57. Інтенція.
58. Види мовленнєвих актів.
59. Роль невербального спілкування у формуванні змісту і задуму твору.
60. Теорія твору і журналістика.




Питання до іспиту з теорії твору
для 21 ж групи

1. Твір як феномен соціальної свідомості.
2. Соціальні стереотипи щодо змісту і форми твору. Твір і епоха.
3. Твір як продукт мовної діяльності людини.
4. Поняття мовної особистості. Мовні особистості автора, персонажа, читача. ХУдожній образ і мовна особистість.
5. Художньо-мовна свідомість.
6. Взаємодія у творі мовної особистості, художнього образу та образу автора.
7. Твір і текст.
8. Мовна діяльність автора.
9. Психологія образного відображення дійсності.
10. Поняття про образ. Навколишній світ як система образів.
11. Образна тканина твору. Образність і експресивність. Емоційна однорідність твору.
12. Експресивність. Емоційність. Емотивність. Емоціогенність.
13. Сфери розкриття художнього образу.
14. Професіональне й аматорське читання твору.
15. Твір як утілення задуму автора.
16. Сприймання і розуміння. Сприймання як декодування задуму автора.
17. Проникнення у зміст художнього образу на основі спільних для автора і читача соціокультурних моделей.
18. Психологічна зумовленість категорії естетичності.
19. Виявлення категорії естетичності у побутовій, художній, науковій і публіцистичній сферах.
20. Вибір типу твору залежно від комунікативних параметрів сфери функціонування твору.
21. Поняття про жанр. Історична, соціальна, комунікативна тощо зумовленість жанрів.
22. Стиль як відображення способу мислення.
23. Емоційний, формально-логічний, діалектичний та практичний способи мислення.
24. Повідомлення як процес і результат віддзеркалення дійсності. Ефективність повідомлення
25. Конструктивний принцип елементарного стилю.
26. Особливості елементарного стилю.
27. Факт як елемент фактологічної структури.
28. Об’єктивні чинники членування змісту твору на факти.
29. Суб’єктивні чинники членування змісту твору на факти.
30. Логіко-поняттєві й асоціативні зв’язки між фактами.
31. Тема як елемент змісту твору. Зв’язок теми з іншими елементами змісту – задумом, ідеєю і концепцією.
32. Однорідна тематична структура: субтематичний і макротематичний зв’язки між фразами.
33. Неоднорідна тематична структура: асоціативний формальний зв’язок, асоціативний змістовий зв’язок (ситуативний асоціативний і предикативний асоціативний).
34. Особливості перцепції твору.
35. Тематична перцептивна структура як варіант авторської структури твору.
36. Прогнозування тематичної перцептивної структури твору.
37. Роль редактора в забезпеченні однозначності сприймання авторської структури твору читачем.
38. Поняття про композицію. Елементи композиції.
39. Композиція багатотемного твору. Розгляд композиції в межах кожної теми. Різнотемні композиційні структури як недолік твору.
40. Поняття про архітектоніку. Елементи архітектоніки твору.
41. Інформаційно-пошукова і темовидільна функції елементів архітектоніки.
42. Логіко-поняттєва структура як основа тематичної змістової структури твору.
43. Зв’язки логіко-поняттєвої структури: предикативний, логічний ієрархічний, предметно-категоріальний, ситуативний. Умови адекватного сприймання логіко-поняттєвої авторської структури твору.
44. Співвідношення позитивного, негативного і нейтрального навантаження твору. Роль редактора в дозуванні емоціогенної інформації.
45. Системність повідомлення у процесі формування змісту твору.
46. Логічний складник змісту твору.
47. Інформаційний складник змісту твору.
48. Комунікативні функції твору: контактна, організуюча, формування поглядів, аферентна, заклична тощо.
49. Поділ творів за їхньою комунікативною структурою (рекламні, популярні, теоретичні та інформаційні твори).
50. Діалогічність як закономірність моделювання комунікативного акту твором.
51. Суперечність між твором та інформаційною ситуацією.
52. Шпаруватість як особливість моделювання твором комунікативного акту.
53. Роль шпарин в активізації процесу сприймання твору.
54. Антропоцентрична парадигма у системі інтерпретації твору.
55. Структура мовленнєвого акту.
56. Герменевтика. Поняття герменевтики.
57. Рівні інтерпретації тексту.
58. Кабалістика.
59. Антична герменевтика.
60. Християнська герменевтика.
61. Есеїзм Ніколо Макіавеллі.
62. Романтична герменевтика Фрідріха Шлайєрмахера.
63. Романтична систематизація нерменевтики Вільгельма Дільтая.
64. Філософська герменевтика Мартіна Гайдеггера.
65. Психоаналіз та фемінізм.
66. Структуралізам і постструктуралізм.
67. Есеїзм Аврелія Августина.
68. Постмодернізм і методологія блефу.
69. Феноменологія.
70. Культура інтерпретації тексту.

Немає коментарів: